Wednesday, April 6, 2011

MALAS

Hai.

Hari ini aku penuh dgn kemalasan.

Binatang sungguh sifat ini tahu!

Aku malas berganjak.

Aku malas gosok gigi.

Aku malas menghembuskan nafas buaya 
yg baru bangkit dari tidur....

Aku malas nak mengorat.

Aku malas nak cecantikkan diri.

Aku malas nak melayan peminat-peminat yg gegilakan aku.

Aku malas nak mengawan.

Aku malas sebut nama leplep lagi.

Even nak type entry ni pun aku malas!




Inilah yg aku dok buat dari tadi . Malas sangat nak bergerak woi !



Sampai nak ngadap korang pun aku naik malas.


Konklusinya, segala-galanya lah aku malas!

Dan entah kenapa teringin puloks makan ketupat palas.

Kehkehkeh~

Ah sudah! Malas aku nak cakap bebanyak.



Okay bye!




p/s= Aku belum mandi lagi sebab MALAS!

8 comments:

Anonymous said...

tolong jangan comel sangat boleh tak guava?

GuavaTheBuaya said...

anon= tapi kita mmg dah tercomel nak buat acane? hihi.

zaim said...

aku suda follow ko da.. kini aku da xmalas agi...

GuavaTheBuaya said...

zaim= tenkiuss. baguih ler cenggitu.

Leplep said...

jenis pemalas yang buat gua tak berkenan sangat ni..

GuavaTheBuaya said...

leplep= jgn lah begitu leplep. hihi.

Anonymous said...

ada entri baru tak bagitau? HUH!

Anonymous said...

sekarang aku MALAS nak update entry baru. :P








* damn! ada blog tak nak gtau -__-"