Saturday, April 30, 2011

Kan??

Eh! Rindu kan!!???

Errrr...

Kelmarin kalau korang perasan aku ada cakap nak update entry yg betei betei punya lepas makan kan?

Tapi aku tak kasitau pun lepas makan yg mana satu kan?

Jadi janganlah nak marah aku post lambat sikik! Dah tak comel dah bila marah marah kan?? Kalau ikutkan nak post tahun depan pun boleh kan?

Haa memandangkan aku baru lepas makan boleh lah aku type sekejak.... kan? kan? kan?

Hmm aku haus ni woi. Jadi nak buat apa? Minum lah kan??

Aku minum sat. Boleh kan?

*hirup saki baki neslo* ..... mmmyeahh!

Aku minum sambil type ni korang tak kisah kan?

Err lagi satu korang tak kisah sambil aku type ni sambil sambil tu aku main twitter kan? Sebab korang pun main twitter!! Kannn??? :B

Eh! Aku sebenarnya takda hala tuju tahu nak update entry ni. Baik takyah buat, kan??

Jadi konklusinya, haa itulah air neslo memamg sedak! Kan???


Ace bayangkan sepanjang aku cakap "kan?' tu aku buek muka cenggini. Comel kan??


Eh chill-ah-kak lah kan type cenggini kan??????

Okaylah melampau dah ni kan??

Jadinya..... Selamat Tinggal lah kan??




     p/s= Blog ini macam sampah! Aku dah kata kan??
  p/s/s= Eh sebenarnya okay jugak lah kan?? Kehkehkeh.
p/s/s/s= Hmmmm perasan kan!??

2 comments:

Leplep said...

nak gua tangankan?

GuavaTheBuaya said...

kan? dah kabor dah mmg gua comel. kan?