Wednesday, May 18, 2011

Hari Kantin..

Hmmmm.

Sebenarnya Hari Kantin ni dah lama dah lepas.

Before Hari Guru lagi but gua saja nak update jugak. Hikhik.

Macam biasalah Hari Kantin ni lah time korang nak enjoy sakan sebab macam macam ada. Lu orang cakap je semua gerenti ada! Kecuali kalau lu orang nak mintak tgk konsert Justin Bibir tu maaflah sebab tu mmg takda....

Kalau ada sekali pun awal-awal lagi gua dah plan nak sabotaj konsert dia. Letak C4 ke campak hand grenade ke misalnya. Sebab jujur kata gua ni bukan jenis anak anak gadis luar sana yg gegilakan Si JB. Iyalah gua ni speaking omputih pun terabur ada hati nak ngorat mat salleh. Blergh. Gua melalut lah sakai...

So, selalunya bila Hari Kantin ni kebiasaannya orang jual burger lah, air manis yg boleh kasi kencing manis, fish and tits, float, laksa, kuih muih, baju baju bundle, ikan bakar, ayam bakar, pulut bakar, bakar kereta cikgu ramai ramai, CD Justin Bibir nyanyi lagu raya haram jadah apa tah gua tak amik pedulik pun sebenarnya.

Sebab geng gua unik dan hebak! Kitaorang buat lain dari yg lain.

Kitaorang buat Carwash!

Nak dijadikan cerita, perempuan cantik mcm gua ni dikerah untuk berbikini. Woi gila apa! Diaorang cakap nak buat Bikini Carwash boleh kasi untung lebihh. Peh pengaruh barat kuat betei! Salah Siapa ni? Salah JB. Sebab apa? Sebab dia orang barat. Kahkahkah!

Last last niat diaorang nak suruh gua berbikini tu terpaksa dibatalkan juga sebab gua pura pura mengamuk. Gua sound sikik, gua cakap...


"Kalau orang cantik, takyah tunjuk lurah dada hanya sekadar kenyit mata pun duit boleh datang!"

Diaorang akur tertunduk malu dgn kata-kata gua. Heh.

Penat gila tahu, lu ingat kitaorang cuci jenis cikai cikai ke haaa? Kitaorang cuci dari motor sampai lah ke trak besar gajah. Okay tipu. Tapi bab penat tu mmg penat.

Meh lah gua tunjuk seketul dua gambar...

Diaorang ni tak cool langsung sebab mencuci sungguh sungguh~

Muka sorang sorang penat, mana taknya kena kerah mcm kuli batak basuh berpuluh bijik kereta. Gua pula steady aje dari pagi sampai petang. Sebab...

Gua cool sebab gua relax goyang kaki sambil minum jus epal~

Gua duduk relax aje... Dah lah curi tulang lepas tu boleh pula gua gi bantai Fruit Tree Apple Juice pusing pusing keliling gerai. Eksyen betei! Kahkahkah!

Yang sebelah gua tu gua tak kenal, saja nak menumpang glamour dalam blog gua katanya.. 

Apa apa pun kitaorang untung banyak jugaklah buat Carwash ni. Sebab ada perempuan cantik penyeri gerai. Hikhik!


  p/s= Gua basuh jugaklah 4-5 bijik kereta, ingat gua ni kejam sangat ke. Haha! 
p/s/s= Okay gua tipu. Gua basuh motor aje sebenarnya. Kbai!

6 comments:

- koroe - said...

saya akui kehebatan cik puteri memancing air botol.


hebak sungguh basuh kereta 4 bijik.

air jus epal pokok buah tu pon sedak. minum sekali hendak lagi.



lepas basuh kereta 4 ekor eh bijik, mesti dah rasa makin slim kan.

Unknown said...

kemain betei!

Unknown said...

ceh!gwa ingt gwa 1st!!!ini yg mahu sentap ni!

Unknown said...

tp gwa pedulik hapa.gwa tetap mahu buat onar di blog ini!muahahahhahahaaa

Anonymous said...

lepas ni aku nak upah ko cuci tandas. ado bran? xD

GuavaTheBuaya said...

koroe: awak sebenarnya teringin jugak minum jus epal tu kan?

eiffel: woi merepek lebih, camtaek! haha.

myMOONyet: Berani tak berani belakang cerita, upahnya berapa tu yg penting tu.