Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru..

Cehhh.

Lepas sedak sedak gua type entry sedih bagai gua baru perasan harini Hari Guru.

Ini pun nasib baik Leplep pi comment my previous entry. Kalau dak mmg gua tak perasan lah.

Lagipun nampak sangat monteng sampai lupa harini Hari Guru. Kehkehkeh..

Jadi itulah gua nak ucap kan,

Selamat Hari Guru  kepada semua guru gua walaupun ada yg segelintir daripada mereka yg membenci dan dibenci gua... LOL!

"Halalkan segala ilmu saya cikgu"...

Buat cikgu praktikal pun gua tidak lupa juga terutama sekali cikgu PJK baru tu! 

Gua ingat lagi masa Hari Kantin haritu gua basuh kereta cikgu, cikgu pula tgk gua dari jauh sambil sambil tu kitaorang duk main kenyit kenyit mata. Seksi betei gua time tu~  Kahkahkahkah!


p/s=Gua type ni setengah jam before tamat Hari Guru, kira sempat lettew kan? Hikhik!

No comments: